lördag 25 februari 2012

Waves Of You

Eric har gjort ett mixtape som kommer ut nu i dagarna. Mixtape är alltså inte den faktiska skivan, utan något som många rappare (och Eric) gör nuförtiden, det ska samplas och gästsjungas och jag vet inte allt, sen sprids det viralt.

Anyhow. På nedan länk är en av låtarna som är med på det här mixtape't. Videon är färdig i början av nästa vecka, men jag var bara tvungen att dela med mig redan nu, det är min favoritsång so far. Väldigt väldigt fint tycker jag. Ibland blir jag så stolt över Eric att jag blir alldeles tagen. Att videon till sången dessutom är från vår semester på St Croix gör ju inte saken sämre!


Lyssna här och njut!


HÄR kan ni lyssna på hela härligheten om ni känner för det.

1 kommentar:

  1. Asså han är ju nåt alldeles extra den där Eric!! Säger du till när du ordnat jobb åt mig så vi också kan komma över! Hoppas ni har en mysig helg! Puss
    PS: en vecka kvar innan jag börjar jobba...

    SvaraRadera