måndag 2 januari 2012

Paradiset here I come!

Nu är det bestämt! Vi tar vårt pick och pack och drar till St Croix några veckor innan flytten ner till New York. Jag vet, värsta skrytinlägget och jag kan tänka mig att ni smyghatar mig lite nu. Men jag kan inte låta bli. Jag är så himla glad att det kommer bli av. Jag är gladare än ett barn på julafton. Tänk er tre veckor på en strand som ser ut sådär? 2011 var ett långt år med lite sömn och mycket barnskrik för mig. Utan er - min underbara familj och fina vänner vet jag i ärlighetens namn inte om jag hade klarat det. Lite som ett marathonlopp som avslutas i - tja om bilderna stämmer med verkligheten -  paradiset. Åh vad jag ska ligga under den där palmen och njuta. Kanske läsa några böcker och dricka paraplydrinkar. 

(JA, jag vet att det inte kommer bli nåt ligga under en palm och njuta. Det kommer mer bli gå runt med en Fiffi som gråter och Juni som är ilsk för att det inte finns några rosa plåster att få tag på nånstans. Men nu när jag ligger i min säng här hos Erics föräldrar och drömmer mig bort så har mina barn förvandlats till världens snällaste och jag läser ut bok efter bok. Det är mycket roligare så.)

KOM OCH HÄLSA PÅ VETTJA! 
Inte speciellt dyrt från Sverige, kolla HÄR exempelvis. Vi har ett extra rum!




2 kommentarer:

  1. oj vad underbart mysigt. Det är ni väl värda :)

    SvaraRadera
  2. Lyx och lax...... Kan inte det där gudsförgätna skivbolaget fixa en nanny åt dig? Du har ju så fullt upp med dig själv menar jag.... Snålt! /Danne

    SvaraRadera