lördag 14 januari 2012

Äntligen framme!

Efter sisådär hundra timmar på olika flygplan och 30 mellanlandningar kom vi äntligen fram! Erics faster Kerry kom och mötte oss vid flygplatsen. 20 minuter sen och körandes en truck med en öl i handen. Hon har bott på Saint Croix i 10 år snart och som hon själv säger - the island life gets to you. On the island you are happy and laid back. You don't stress out. 

Och oboy vad jag håller med! Jag är både happy och relaxed som bara tusan! 

Här är vår strand.
Man kan ju lugn säga att Juni är i sjunde himlen. Kan bli svårt att få med henne hem.
 Vattnet är varmt. På riktigt varmt alltså, inte hittepåvarmt som när min pappa 
beskriver vattentemperaturen i Rullbo.
Aunt Kerry med hennes två söta ungar 
Fiffi är lite halvskeptisk till hela den här resan, men hon börjar tina upp lite...

Och såhär ser det ut nu när jag sitter och bloggar i godan ro. 

Amanda, det är nästan lika härligt som när vi var på Barbados, men bara nästan!

2 kommentarer:

  1. Jag dööööör va fint!! Ojoj vilket paradis! Är ni själva där också? Vad juni o fiffi ser ut att ha det roligt. Ohno back to amning igen! Vi syns snart jag längtar!

    SvaraRadera
  2. åhhhhh underbart!!! Shit va härligt ni ser ut att ha, va roligt att hälsa på släkt som bor där!! Jag kom just hem från Schweiz, de var toppen! Häslade på Carin ( som sjöng på dopet) Vi gick på 2 Jazz konserter,åt god mat, gled runt som 2 pimps i hennes nya splitternya Lexus hybrid, Opera, shopping, god mat, vin, sova, sova, sova, sova sova...god mat. Som socker för själen eller vad brukar du säga? men nu måste jag verkligen ta tag i träningen igen. Är fortfarande kvar i Hudik, men ska checka in på World class så snart jag kommer hem! Ha de fint!! Saknar er massor!! Kram

    SvaraRadera