fredag 27 januari 2012

Taxfree DELUXE!

American Airlines taxfreekatalog var.... OBESKRIVBAR.

Min favorit är skäggvärmaren. Att Eric har levt utan i hela sitt vuxna skäggliv är för mig en gåta? Även trädgårdstomtarna är ju flotta. Och Zombien. Och en trappa till kortfotade Selma, Diego och Betty.... 

Valen var ju oändliga. Tyvärr har vi spenderat alla dollars vi ägde på pina coladas, så jag får vara utan min skelettträdgårdstomte. 




Men oroa er inte, Erika och Manda, era födelsedagspresenter är inhandlade!

3 kommentarer:

  1. Åh jag tar gärna ett skelett!

    SvaraRadera
  2. åh ja önskar mig en Amerikan ja!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Manda du har ju precis träffat en kille? Fast jag håller med vad är väl en kubansk snöröjare mot en amerikan?? J unna oss två amerikaner!!

      Radera