tisdag 6 mars 2012

Dan före dan

Jävlar i min låda vad sjuka vi har varit, både jag och mamma. Eric och kidsen har dock klarat sig utan större skador, vilket var tur. Det finns ju få saker som är jobbigare än att ta hand om sjuka barn när man själv ligger på dödsbädden. Nu börjar vi dock se ljuset i tunneln! Både idag och igår har vi lyckats ta oss ut på några timmars shopping, utan att falla ihop och dö på plats.

Eric och Juni har varit ute på äventyr på det HÄR stället. Som Andys lekland fast med olika konst-stationer istället. Himmelriket för Eric med andra ord.
Och här har vi finaste mamma och världens bästa mormor - jag bävar redan för hur tomt det kommer bli när hon åker hem.
Imorgon är det dags - ÄNTLIGEN flyttar vi! Nog för att det har varit behändigt och härligt att bo mitt inne på manhattan, men vi är verkligen urtrötta på lägenheten vi bor i. Allt är vint och snett och lite för smutsigt. Dessutom innebär det att Juni snart kan börja på dagis, vilket verkligen känns som att det är på tiden.

Jag återkommer imorgon med bilder på vår nya crib!

1 kommentar:

  1. Ah vad spannande! Jag blev sa glad nar jag sag att du borjat blogga =)) Ser fram emot att folja era aventyr! Ar grymt avundsjuk (fast pa ett hjartligt satt saklart ;)).
    Puss pa dig!

    SvaraRadera