torsdag 15 mars 2012

De finaste jag har

Idag var dagen då jag tyckte att det var en bra idé att ta Fiona i babybjörnen och ge mig ut på fyra timmars ärenden. 

Efter en halvtimme började hela kroppen värka men då var det för sent att vända tillbaka. Helt förvånad inser jag att hon inte är en liten baby länge. Hon väger verkligen hur mycket som helst.
Sen gick vi till parken och Juni försökte lära Fiona att krypa. 
Nu ikväll tänker jag på att det känns som om tiden är så flyktig, och så oändligt värdefull. Jag tänker att jag faktiskt inte vet om jag kommer att vara nybliven mamma en gång till. Att det jag upplever med Fiffi nu kanske är för sista gången. Snart kommer hon krypa iväg från att vara baby. 

Jag ska verkligen försöka att bli bättre på att ta vara på varje minut med mina vackra, fina flickor. 

Tanken ikväll: Jag gör vad som helst för er. 


2 kommentarer:

  1. Men å vad GULLIGT!! Juni är så himla söt cool och duktig! Bästa tjejerna som har bästa mamman!!

    SvaraRadera
  2. Mamma: Å så fint skrivet om mina gullisar och dina älsklingar....men kära dotter du ska väl vara gravid några gånger till....

    SvaraRadera