tisdag 10 april 2012

Fiona

Kanske lite tråkigt för er att läsa, men jag måste bara få skriva några rader om lilla Fiffi. Hon har helt plötsligt fått värsta personligheten. Helt plötsligt är hon all over the place. Pratar och kryper runt. Och charmar alla i hennes omgivning. 

Det var ju bara några veckor sen man var tvungen att sitta på en pilatesboll och hoppa i timmar så hon inte skulle skrika så mycket att grannarna började klaga. Efter varje timme hon grät och varje natt hon vägrade sova tittade Eric och jag på varandra och sa unisont  - NO MORE KIDS. 

Men nu! Jag drar en pust av lättnad. Ett tag var jag faktisk lite orolig. Nog för att hon fortfarande inte sover på nätterna och skriker när hon måste sitta i vagnen/bilbarnstolen eller när nåt helt enkelt inte passar. Men det kan man ta, för i nästa sekund ler hon sådär gulligt och då smälter ens hjärta. 

Fin-Fiffilina!




2 kommentarer:

  1. Åh vad jag längtar efter att få träffa Fiffi! Men vi kanske ska undvika bilfärder...

    SvaraRadera
  2. jag vill träffa sötnosarna nu! Kramar till Fiffi och Juni från moster

    SvaraRadera