måndag 25 juni 2012

Familj

Erics styvpappa Mike har 7 syskon. Hans mamma, Nana Walsh, fick 8 barn i loppet av 10 år. Ja, ni läste rätt. Hon var alltså GRAVID I TIO ÅR. 

Jag tänker på det och så tänker jag: Jag skulle hellre dö. 

Men vi är ju alla olika. Hon tyckte att det var de bästa tio åren i hennes liv. 

Anyhow. Alla åtta syskon ser nästan likadana ut, alla är väldigt högljudda och har i sin tur gift sig med partner som ser exakt lika ut. Ni förstår ju själva. Denna förvirring. Jag har just börjat förstå vem som vem. 

Igår var vi på födelsedagsfest för en av systrarna. The Walshes är förutom att vara högljudda även väldigt duktiga på att festa. 

Idag mår jag som jag förtjänar, och jag känner jag bara sorg över att jag inte tog med mig kameran. Det är nämligen så svårt att förklara deras underbart knäppa personligheter i skrift. Ni får helt enkelt hålla till godo med den här bilden, Juni och hennes Walsh-kusiner i gungsoffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar