söndag 18 november 2012

Ahmen, varför inte?

Herregud. Det har hunnit bli mitten av november. Oktober gick så rasande fort? Att vi verkligen har varit hemma i två månader nu. Svindlande tanke.

Tömde min kamera på bilder alldeles nu och insåg att jag knappt tagit en enda bild sen jag kom hem. Det är bara för jag inte bloggar. Förut gick jag alltid omkring och ba: nu ser mina ungar lite extra söta ut, eller: herregud vad fint jag har dukat bordet. Det här BARA MÅSTE jag blogga om.

Det var tack vare den här bilden som jag kände att jag kanske skulle ta upp bloggandet igen.
Man kan välja på att fokusera på två saker i den här bilden. 1. Erics morgonrock, som en gång var min. Nu hävdar han att det är den skönaste morgonrock han någonsin ägt och spenderar minst två timmar om dagen i den. 2. Fiffis förmåga att vara överallt där hon inte får vara.

Vet inte vad som ger mig mest huvudvärk. 



2 kommentarer:

  1. Jag fokuserar på söta Juni som leker med ponnysarna som hon fått av sina kusiner :)Kul att du bloggar igen!

    SvaraRadera
  2. ....och dar kom dagens andra gapskratt!! (jag laser dina 2 senaste inlagg i omvand ordning ;))
    Hahahaaaa! Morgonrocken ar fantastisk!
    x

    SvaraRadera