fredag 30 december 2011

Bästa presenten!

I julklapp fick jag en personlig tränare av Eric. Hon heter Laurie och är typ 60 år. Hon har en kropp som ser ut som 20. Hon säger massa konstiga saker när hon tränar mig. Här är några exempel.
- Mina bröst heter "the girls" Hon pratar massa om mina girls hela tiden.
- I'm not going to make you all big and strong, I just want you to look good naked. Vet inte riktigt vad hon menade med det.
- Girlfriend, when I'm done with you butter is gonna melt on your bum. Det däremot tyckte jag lät bra!

Och massa andra liknande saker. Jag kommer inte ihåg allt eftersom jag har blodsmak i munnen 55 minuter av den timmen hon tränar mig.

Jag älskar Laurie! Beach 2012 here I come!


2 kommentarer:

  1. Härligt!! Så fort jag kommer hem ska jag skriva in mig på World class så kör vi tillsammans sen, om ni kommer hem:) Tjejmilen 2012, är du med??

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jag vill se Laurie! /Katti som saknar sin skata

    SvaraRadera