måndag 2 januari 2012

Scituate

Det allra bästa med att vara här i Scituate är nog mina morgonpromenader. Det finns få saker som får mig på så bra humör. Scituate är staden där alla hejar. Precis varenda hurtig morgonpromenerare som man möter ler, hälsar och säger nån härlig amerikansk fras. I morse var det Happy New Year alla sa till varandra. ÄLSKART! Det är som natt och dag jämfört med Mälarhöjden. Där är det inte poppis att prata med främlingar inte. 

HUR SOM HELST. 

Här kommer några bilder från min prommis imorse. Och varmt var det också för er som undrar. Minst 1 0 grader. Växthuseffekten at its best!



 Vet inte varför jag sträcker ut min tunga. Försöker jag vara sexig? Lite halvgalen sådär? HERREGUD!

Fiffi däremot vet hur man posar. Inget konstlat tjafs. 




 Svagt kaffe på Dunkin. Det är fint det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar