måndag 16 januari 2012

The beauty of ljudböcker!

Jag har sagt det förut, vissa skulle till och med säga att det är det enda jag pratar om. Alltså om hur mycket jag tycker om att lyssna på ljudböcker.

Det finns inget bättre sätt att fördriva tid. Promenad till tunnelbanan - ljudbok. Svårt att somna - ljudbok. En lång bilresa - ljudbok. Ute och motionera - you know it, ljudbok! Det här inlägget kan fortsätta i all oändlighet med förslag på hur ni kan lyssna på en bok, men jag tror att ni förstår grejen.

Nu har jag har fem böcker att ge bort som prova-på present hos Storytel. Det enda man behöver göra är att ladda ner appen och logga in, och sen är det bara att börja lyssna. A piece of cake.

Skriv er mailadress i kommentatorfältet eller maila mig, så skickar jag en inbjudan till en gratis bok.



P.S. Erkänn att det låter som om jag är anställd av Storytel. Så är inte fallet om ni undrar. Jag är bara barnsligt förtjust i att lyssna på ljudböcker!

1 kommentar:

  1. Du vet väl att jag också är ett fan av ljudböcker, P3 dokumentärer, sommar m.m. Min adress katti3@hotmail.com Puss!

    SvaraRadera