söndag 25 mars 2012

Vår


I Scituate är det vår. Våren klär mig mycket bättre än vintern. Visst känns allt genast lite lättare när våren kommer? Så även mina motionspromenader. Ett plus är luften här vid havet. Det känns som om jag inte andas riktig luft sen jag kom till New York. Här luktar det tång och salt istället för avgaser och sopor. 

Det hela toppas med Filip och Fredriks podcast i hörlurarna. Det finns inget bättre, på riktigt. Deras podcast är den roligaste, smartaste podcasten som jag någonsin har lyssnat på. 

Inte för att jag vill pracka på er nåt - men om ni inte har lyssnat på dessa två genier så måste ni genast SPRINGA (mentalt alltså) till Itunes och börja ladda ner.

1 kommentar:

  1. ha ha ha ha ha ha :) tack för tipset!

    http://www.filipochfredrik.com/turnen/

    SvaraRadera