söndag 25 mars 2012

Om att lämna en kommentar

Nu ni ska jag berätta för er (alltså Katti) hur man lämnar en kommentar här! För ni vet väl att det inte finns något som jag blir gladare över. På riktigt alltså. Jag blir JÄTTEGLAD över kommentarer. Ibland känns det som om jag skriver en dagbok som bara jag läser. Vilket också skulle vara fint, men inte lika fint som att veta att ens familj och vänner läser och följer mitt rätt så alldagliga liv over here. Det får mig att känna mig lite närmare hemma. Ibland saknar jag nämligen er alla så det gör ont i magen. 

Aja. Hur man kommenterar var det ja. Jag vet att det är lite struligt men om man bara lär sig är det lätt som en plätt.

Man klickar på 0 kommentarer eller ibland kan det kanske stå 2 kommentarer - ni förstår, där klickar ni och då kommer det se ut så här; Kommentera som: och så har ni massa val. Här är trickset! Välj ANONYM. Och så följer ni resten av instruktionerna. Och så glömmer ni inte att skriva under vem ni är i texten istället!

Se sådär! Kommentera nu när ni vet hur man gör!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar