fredag 1 juni 2012

Mount Everest

Kristin påminde mig om en sak när hon var här. Erics videohälsning på min födelsedag. Förra året var jag, Bea, Kristin och en tjej som heter Johanna i New York på min födelsedag. 

Beas födelsedagspresent var en förmiddag på världens flottaste spa och efter det fick jag se den här videon som Eric hade suttit hemma framför datorn och spelat in. Jag hade helt glömt bort den och när jag tittade på den igen blev jag alldeles varm i kroppen.

Min Eric. SÅ UNDERBART KNÄPP. 

Han bara: Nä men jag sätter på mig den här pälsmössan gjord av kaninhår och låtsas att jag är i Nepal. Inga konstigheter alls.

3 kommentarer:

  1. Hahaha klockrent! Älska Eric!!

    SvaraRadera
  2. Underbart! Vilken kreativitet :)

    SvaraRadera
  3. Alltså, I call you from the summit… If I have coverage. JAG ÄLSKART!

    SvaraRadera