onsdag 9 maj 2012

Penn Station

Idag packade vi väskorna och for in till Penn Station. Erika och hennes 26 kilo tunga väska som var fylld av shoppingfynd begav sig hem till Sverige och jag tog tåget upp till Boston. 

Avsked är det som är jobbigast med att bo utomlands. Att inte ha min familj och mina underbara vänner hos mig hela tiden gör mitt hjärta tungt. Jag börjar nästan grina när jag tänker på att Erika inte kommer vara i New York när jag kommer tillbaka. 
Nu sitter jag på snabbtåget till Boston och önskar att tåget kunde gå ännu snabbare. Jag längtar efter Eric och barnen. SÅ HIMLA MYCKET. Nästan så att det gör ont i hela magen bara jag tänker på dom. 
Som ni märker är jag lite känslig idag. Kan bero på att vi kom invinglandes klockan halv 6 imorse.

Den här dekadensen. Dör över den. Tur på ett sätt att Erika åkte hem för annars vet jag inte HUR DET HADE SLUTAT.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar