tisdag 21 augusti 2012

It's a wrap

Sitter på flygplatsen på väg hem till verkligheten. Man kan ju inte leva på mojitos och hotellfrukost i all evigheten. Tyvärr, kan man ju tycka.

Här är lite vad vi har sysslat med. Vi har försökt att göra så LITE som möjligt, och ändå. Kan vara en av mina topp 5-resor. Ever. Fattade nog inte riktigt hur mycket jag behövde sova en hel natt i sträck. Det var ju trots allt 3 år sen jag gjorde det senast. 

Vi har ätit frukost i TIMMAR. Skojar inte. I TIMMAR.
 Vi har druckit drinkar i poolen som har övergått till eftermiddagsdrinkar och kortspel....
Som övergått till middagar som har pågått fram till alldeles för sent på natten, och vi har pratat om saker vi har pratat om 100 gånger förut men på något sätt alltid är lika kul att prata om. 
 Jag har unnat mig ett par nya solglajjor.
 Vi har varit ute och stämt av Key Wests nattliv. Det var...intressant.
 Och så har vi tagit nattbad. Seriöst. Vattnet var typ 30 grader. Har aldrig badat i sånt varmt vatten.
Aja. Nu sitter vi här med väskan fullproppad med leksaker till dom små, så vi kan köpa tillbaka deras kärlen. Jag längtar efter dom små liven så mycket att det gör ont i hjärtat.

2 kommentarer:

  1. Grattis!!! Och gu' så avis jag blir!! Inte nog med att flytta till US med allt glamoröst men nu även paradisresa... utan barnen! :)
    Jag och Brian fira vår bröllopsdag med golfkurs och fika i Sigtuna med barnen...
    Kram till er alla!!! Vi saknar er!
    /Ji-Won

    SvaraRadera
  2. Haha Jivve, förra året tror jag inte ens jag fick en fika...men det är ju trots allt 10 år vi firar. Det är ju mer eller mindre en evighet och bör firas storslaget!

    SvaraRadera